بسم الله الرحمن الرحیم
وب ساز
ثبت نام ورود
طراحی بنر

طراحی بنر

تبلیغات

از مهمترین راههای کسب در آمد می باشد

در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز

نه تنها چیزی از تاثیرگذاری تبلیغات کاسته نشده است

بلکه به مراتب پررنگتر نیز شده است

تا جایکه بسیاری از افراد قبل از شروع هر کاری در ابتدا تبلیغات آنرا آغاز کرده و برای آن بودجه مخصوصی را اختصاص می دهند. در این میان طراحی بنر دارای جایگاه مخصوصی بوده که هرگز نمی توان از آن غافل شد. بنر به نوشته های مخصوصی گفته می شود که به منظور بیان مطلبی با هدف تشویق مخاطب در جایی قرار گرفته می شود. طراحی بنر به دو صورت ثابت و متحرک انجام می پذیرد که هر کدام از این دو نوع طراحی قوانین و اصول مربوط به خود را دارا می باشند.

اولین نوع بنرها ، بنرهای ثابت می باشند. بنر های ثابت معمولا برای تبلیغ بر سر در مغازه ها و یا تجلیل از یک شخص حقیقی یا حقوقی و یا اعلان عمومی و ...طراحی می شود. در طراحی بنرهای ثابت کیفیت کار شرط اصلی بوده و طراح هیچگونه محدودیتی پیرامون حجم فایل بنر نخواهد داشت. لازم به یاد آوری است در طراحی بنرهای ثابتی که به منظور استفاده در هدر سایت صورت می پذیرد حجم بنر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. این نوع بنرهای ثابت حتما باید توسط افراد حرفه ای وآشنا با اصول و قواعد طراحی بنر انجام گیرد.

در مقابل طراحی های ثابت نوع دیگری از طراحی بنر وجود دارد که به آن طراحی بنر متحرک گفته می شود. این نوع طراحی بیشتر در طراحی سایت کاربرد دارند. همانطور که گفته شد برای طراحی بنر در ساخت سایت آنچه که شرط اصلی به شمار می آید حجم واندازه بنر می باشد. در ادامه مقاله طراحی بنر به انواع طراحی بنر متحرک پرداخته خواهد شد.

طراحی بنر متحرک با فرمت فلش

در طراحی بنر فلش دست طراح در انتخاب تصاویر مختلف و دادن جلوه های ویژه به آنها کاملا باز است و می تواند مطالب بیشتری را با نمایش زیباتر به مخاطبین خود عرضه کند و در نتیجه روی مخاطب برای رسیدن به هدف اصلی تاثیر بیشتری بگذارد. اما باید دانست که طراحی بنر متحرک با فرمت فلش دارای یک عیب بزرگ می باشد که همین عیب استفاده از این فرمت را در ساخت وبسایت با چالش جدی مواجه می سازد. آن عیب بزرگ که استفاده از این فرمت را محدود می کند این است که مرورگرها باید به فلش پلیر مجهز باشند در غیر این صورت بنر برای بازدیدکنندگان به نمایش در نخواهد آمد.

طراحی بنر با فرمت گیف

در طراحی بنر با فرمت گیف طراح در فضای محدود تری قرار خواهد گرفت زیرا اعمال افکت های گوناگون به بنر باعث افزایش حجم بنر شده و آنرا به طراحی بنر غیرحرفه ای تبدیل خواهد کرد. در طراحی بنر گیف دیگر از تازگی و طراوتی که در بنر های فلش موجود است خبری نیست ولی در مقابل خیال طراح راحت است که در تمامی مرورگرها بنر به درستی نمایش داده خواهد شد.

فاکتور های مهم در طراحی بنر

طراحی بنر موفق طراحی بنری است که طراح در آن فاکتورهای اصلی طراحی بنر که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهد شد رعایت کند. به عنوان فاکتور اول طراحی بنر حرفه ای باید گفت که طراح بنر باید بر اصول روانشناسی رنگ در طراحی سایت مسلط باشد و قواعد قرار گرفتن رنگ ها در کنار یکدیگر را به درستی رعایت کند تا از رنگها و قدرت تاثیر گذاری آنها حداکثر استفاده را ببرد.

فاکتور مهم دوم که در طراحی بنر باید به آن اشاره کرد این است که نوشته هایی بنر باید مختصر و گویا و تاثیر گذار باشند. فاکتور سوم در طراحی بنر با تصاویر در ارتباط است. استفاده از تصاویر زیبا و با کیفیت می تواند بر جذابیت بنر افزوده و تاثیر گذاری بنر را روی مخاطب افزایش بدهد. این تصاویر باید کاملا با اهداف کارفرما هماهنگ باشد. استفاده از فونت های زیبا و خوانا از دیگر فاکتورهای طراحی بنر ح فه ای محسوب می شود.

چرا طراحی بنر با وب ساز

گروه فناوری اطلاعات وب ساز با بیش از سی و پنج متخصص کارکشته در زمینه های گرافیک ، طراحی وبسایت و بهینه سازی همراه با نظارت شش مدیر برتر در زمینه های مربوطه یکی از بهترین گزینه ها در زمینه طراحی بنر و ساخت وب سایت در فضای مجازی به شمار می آید. در تمامی طراحی های بنری که در وب ساز صورت می پذیرد نکات حرفه ای به دقت رعایت شده و دارای قدرت تاثیرگذاری بالایی می باشند. با وبساز بهترین طراحی بنر را از روی سلیقه های خود و تجربه های کارشناسان انجام دهید.




فرم طراحی بنر